BELANGRIJK !

Spelregels om weer veilig samen te sporten

 

 

Informatie voor sporters

 

  • Blijf thuis, als je verkouden of grieperig bent (of iemand in je huishouden). Volg altijd de richtlijnen van het RIVM, zeker bij ervaringen met het Corona virus.
  • Lopers boven de 70 jaar en uit risicogroepen, ga alleen lopen als je je goed voelt en in overleg met de huisarts.
  • Laat tijdig weten dat je deelneemt aan de sportactiviteit.
  • Kom enkel naar de locatie, wanneer er voor jou een sportactiviteit gepland staat.
  • Ga voor de training thuis naar het toilet. Was je handen altijd voor de trainingen en direct erna.
  • Raak tijdens de training je gezicht zo min mogelijk aan.
  • Kom zoveel mogelijk lopend of met de fiets naar de sportlocatie. Houd rekening met de richtlijnen van verkeer en vervoer.
  • Max. 10 minuten voor aanvang aanwezig zijn. Verlaat direct na het lopen de locatie.
  • Kom in je sportkleding naar de locatie. (Kleedkamers en douches zijn gesloten).
  • Neem je eigen bidon gevuld mee om uit te drinken.
  • Volg de aanwijzingen en de instructie op van de trainer.
    Voor het sporten op de atletiekbaan zijn er specifieke regels opgesteld.
  • Houd altijd 1,5 meter afstand van elkaar, ook tijdens het inlopen en de training.
  • Blijf bij je eigen trainingsgroep.
informatie Privacyverklaring Adverteren
Terug naar boven